Måndag, återigen!

Gud vad dagarna springer iväg.. Speciellt när det é helg! =/

I fredags roade jag mig med och tvätta 14 - 22, mindre skoj men ett illa måste!

Inväntade älsklingen vid 22 - 23tiden, men lite över 21 knackade på dörren och där stod en solbränd hunk i
solglasögon och ett stort leende på läpparna!
Gissa om man blev glad! ;) Så underbart att få hem min karl igen.
Fick ett jättefint 18k guldhalsband i present. *ler stoooort* <3 <3 <3
Resten av kvällen var lugn, Patrik åkte hem ett par timmar sen satt vi och pratade och mös långt ut på natten.... :D

Väckarklockan ringde tidigt i lördags, Patrik åkte och fixade vad han skulle...
Och när han kom tillbaka var han bara här 5min inom innan han skulle rusa till bussen för vidare färd mot Torp.
Bror min och jag, promenixade ner på torget och köpte en blomuppsättning till Bella
och sen vidare i affärerna och letade födelsedagspresent. :D
Efter en glass i solen, skiljdes vi åt och jag tog bussen ut till Torp.

Älsklingen spelade match, och efter den blev det partaj hos Bella! <3
En helt underbar kväll & massa trevligt folk! *s*

Söndagen kunde väl börjat bättre, turbulens på schemat... men allting går och lösa om man bara vill!

Gjorde makaronstuvning för första gången som söndagsmiddag, och pojkarna åt med god aptit! =)
Kvällen spenderades i soffan, hann plöja igenom tre filmer älsklingen och jag var och köpte på em!
ÄNTLIGEN fick jag min Krigarens Själ dvd, finns juh INGEN bättre film! =)))

Patrik har jobbat natt, och ligger nerbäddad i sängen.. ska avsluta här så han kan få sova i fred! ;)
Ska sätta mej i solen på balkongen, sen röja undan litt och ta en svalknade dusch!

På menyn står det kassler till middag. Bara så ni vet! ;P

Grattis på födelsedagen Mia! :D

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, jappz det är jezzi jag håller. för sådär snart 19 år sedan s

2009-04-08 | 14:29:29
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gumman, jeg savner dig og tænker på dig hele tiden. Det ska du veta! Vi kanske inte snackar så mycket men snart kommer jag hem och då jvlar ska vi ses ;D ler stort* Det ser jag fram emot. Dizel på Tages!? Elsker dig skat... /din fiffibuZ <3

2009-04-15 | 19:48:08
URL: http://fiffibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: