What a hottie! ;)




&



090627

En varm & solig torsdag...

Efter mitt möte på AF idag, promenixade jag ner mot stan
för fixa en liten present till Patrik, i ochmed våran 6månaders idag! <3

På vägen ner hör jag en kille/man tralla på:
"Så förälskad i dina guldbröna ögon... osv..." Tänker; "Vad é det för tossing?"
Sekunderna senare cyklar ett par förbi mig,
och killen håller armen på sin tjej och sjunger för full hals med tindrande ögon...

Jag kunde inte annat än le! =)
Vilken charmör!

Lär er karlar! *s*

13 juni...

Ett datum jag önskar kunde stryckas i almanackan!!! :S
Kring denna dagen, rivs ett djupt rotat sår i själen till liv igen...
Alla känslor kring våran ICKE relation, bidrar till tankar i överflöd.
Varför????????????????????????????????????????????????
Ditt sätt att behandla mig, kom till gränsen där jag fick nog.
Så jag backa, för undvika bli mer sårad än vad jag redan é.
Det har nu gått 4år! F Y R A Å R ???
Ett julkort fick jag för 1½år sen? Ett julkort? Efter 2½år?
Det kan du stoppa upp där solen inte lyser!

E det allt du kan åstadkomma, och du som ska kallas min P A P P A ?
Mitt eget kött och blod!
Tack, men nej tack.
Min bild av en förälder, é en person som stöttar en i vått & torrt och FINNS där för en.
Men du?!

Nej, du sitter på ditt "ideal" hur din son/dotter ska vara!
Men tyvärr jag kan inte vara din son, jag é din DOTTER!
Dock vill jag inte längre kallas för det, för du förtjänar inte att ha någon "dotter"!
I dina ögon é jag en misslyckad individ som inte lever och lär som din son!
Tyvärr!

Jag é JAG, en egen individ, som inte vill jämnföras med min s.k bror!
Jag vill skapa min egen väg här i livet, på gott och ont.
Misstag har gjort, och fler lär jag säkert hinna med!
Men vadå?! INGEN é perfekt! Och absolut inte jag.
Varför inte bara acceptera och respektera mig???
Fy fan för dig alltså!!!

Dessa jävla tårar som rinner ner längs mina kinder, é inte för DIG det é för jag
é mänsklig och har känslor, till skillnad för dig!

Nej du, Lennart Olsson.. Annika Nyberg é inte din dotter.
Så plocka du ner alla foto, och skicka dom till min MAMMA som ALLTID funnits
där för mig, OAVSETT hur jäkligt liv själv hon haft.
Det é det som kallas kärlek, äkta sådan!!!

Jag älskar dig M A M M A ! ! !

Relationstest... Hmm... *s*





Hehe... Tack för länken Emmi! <3

Give me, give me...!






Så snygg...!

Jag...?!


I ditt innersta rum växer en ljuv liten blåklocka mellan stenar och gräs.
Med huvudet böjt och med samma färg som himlen
 förmedlar du tanke och känsla.
Du kan uppfattas som en stillsam varelse men inuti dig
 är det oftast alltid tankar i rörelse
om tiden, livet, omvärlden och medmänniskor.
Du är därav lite av en filosof och en känslig sådan då du har tendens
att sväva i nostalgi, minnen, vemod.
Gör dig och världen en tjänst! Dela med dig av ditt inre, via t.ex det skrivna ordet!
Och försök även leva lite mer i nuet om det går.
Själsliga nyckelord: Tanke, sentimentalitet, drömmar!



En text som verkligen träffar rätt, och stämmer väldigt bra på mig!

<3

Lycka gör dig Söt,

Utmaningar gör dig Stark,  

Sorger gör dig Human,  

Misslyckanden gör dig Ödmjuk,  

Framgång gör att du Strålar,    


men endast VÄNNER får dig att hålla ut! <3