Stark...?!

Kan säga att där brister det i dagsläget...
Än om man försöker hålla skenet uppe utåt,
så é det rena kaoset inombords....

När?
Var?
Hur?
Varför? 

..... gick det fel för oss?


Så många frågetecken...

Allting har sin tid?!

Ett avslutat kapitel...


Efter 7månader, kom det till den punkten då jag valde att bryta upp.

Ett beslut som gett många sömnlösa nätter och tankspridda dagar.

Nog allt värker det i hjärtat, men efter alla turer upp och ner en lång tid så var tiden inne för gå vidare.

Vår tid tillsammans kommer alltid leva kvar i mitt minne, och jag hoppas vi kan vara vänner när allting lagt sig.

Du é en otroligt fin människa, men tyvärr var det inte rätt tid för oss!

Men alla växer vi som människor & lär oss nått nytt varje dag.


På gott & ont vänder jag nu blad med ett värkande hjärta & tårar som rullar på min kind...


Ta hand om dig. <3


Tack Sara!

För all tid och jobb du lagt ner på min design!

E verkligen supernöjd!

Tusen tack åter igen. =)

Sara: http://dizela.blogg.se

Atjooo!

Snart kommer där upp en ny & supersnygg design på bloggen,
och förhoppningsvis får jag mer motivation till att skriva då! ;)

Tjingeling!

K A R N E V A L . . . !

Inom de närmsta timmarna, går den årliga starten för karnevalen av stapeln! =)

Härligt härligt!

Vet jag inte é så flitg på uppdatera, men varit full rulle sista 1.5 veckan.

Har varit ute på äventyr, beachen, barnvakt, fest och en massa mer.

Varit underbart väder tillika, men såklart lagom till denna helgen blir det regn och blåst. *grrr*
Men dock é jag icke förvånad.

Lite tunga uppförsbackar nu, kämpar för man inte ska åka ner igen...
Men hoppet lever kvar!

Ser framemot helgens bravader!
Och en stor förhoppning é att hinna träffa min lilla fördanskade gumma! ;)

Ha det gott!