Ett avslutat kapitel...


Efter 7månader, kom det till den punkten då jag valde att bryta upp.

Ett beslut som gett många sömnlösa nätter och tankspridda dagar.

Nog allt värker det i hjärtat, men efter alla turer upp och ner en lång tid så var tiden inne för gå vidare.

Vår tid tillsammans kommer alltid leva kvar i mitt minne, och jag hoppas vi kan vara vänner när allting lagt sig.

Du é en otroligt fin människa, men tyvärr var det inte rätt tid för oss!

Men alla växer vi som människor & lär oss nått nytt varje dag.


På gott & ont vänder jag nu blad med ett värkande hjärta & tårar som rullar på min kind...


Ta hand om dig. <3


Kommentarer
Postat av: S A N N A

älskar dig <3 puss

2009-07-28 | 21:51:55
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var inga roliga nyheter :o/ Ta hand om dig!

2009-07-29 | 00:48:09
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj då! Vad tråkigt att läsa detta!

Du är väldigt stark som vågar och vill vara så öppen i din blogg!

Ta hand om dej!

Kram S

2009-07-29 | 07:42:04
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack töser! <3

2009-07-30 | 16:47:22
Postat av: Patrik

Det har varit väldigt hårt för mig också, mer än vad många kan tro... Men det är som det är och det är ju bara till att acceptera att det har blivit så... Kommer verkligen att sakna tiden vi har haft tillsammans och det har varit den bästa tiden i mitt liv... Älskar dig än..

2009-08-03 | 15:38:31
Postat av: jenny

kramar om dig.. och hoppas verkligen ni kan vara vänner.. de e aldrig lätt.



än en gång kram på dig.

2009-08-06 | 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: