090917

Igår morse ringde kl.06.50, det var ju inte direkt igår om man säger så. *s*

Var dock inte så trött som jag trott, men trött var man ju. ;)

Blev en morgondusch, sen tog vi bussen... Uffe skulle till jobb samtidigt, så vi åkte samma buss. :)

Strax efter 08 var jag hos Jenny & töserna...
Och bara minuterna innan Jenny & Emmi skulle bege sig, vaknade Natalie.
Lite smålissen, men det tog inte många minuter efter mamma och syster åkt som där var ett leende på
läpparna igen.

La oss i sängen och mös, stora favoriten Pingu spelades i dvd:n.
Morgonen sprang iväg rätt fort och efter vi ätit frukost vid 10.30 begav vi oss ut,
med sikte på Wrangelskaparken.
Var nog där nästan 2 timmar, innan vi gick hem igen och mötte upp Jenny
sen blev det en fika på stan.
En riktig toppen dag.

Innan klockan var 20 på kvällen däcka jag i soffan. *s*
Vaknade lite efter 22 med en jäkla frossa och huvudvärk...

Sov lite sisådär under natten och mådde ännu sämre när jag vakna idag!
En hemsk huvudvärk, som satt på vänster sida och gick ner i örat och löpte ner i nacken....
Så varit sängläge hela dagen!
Vid 18 kom Uffe med mat till mig, och strax innan hade jag tagit två panodil...
Så sakta men säkert försvinner huvudvärken, inte riktigt på topp ännu men det går framåt. ;)

Imorgon ska jag till MVC och hämta papper inför inskrivningen, känner pirriet i magen!
Härligt härligt!

Hoppas på vara kry till lördagkväll då Jenny & Benny ska ha "Kryddparty"! =)

Annars inga större nyheter, trist nog många irritationsmomument just nu och
tankar som snurrar.
Men skam den som ger sig, gäller att kämpa på!

6dagar kvar, spännande!


Tack o Hej!

Vagn?!



Väldigt fäst vid denna vagnen.
Men sen é frågan, med beige vagn?
Har eventuellt en liknande svart på g oxå...
För/nackdelar med ljus/mörk vagn?


Så söt :)



Finns hos Ellos: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productid=232256&articleid=533629&matchsetid=12010291&firstinset=150608&ST=Matcha+Med%5bPassar+till%5d%5b12010291%5d&pos=Matcha


Mina Älsklingar <3


Yeah!

Vilken bra start på dagen ;)

Tack snälla söta underbara storebror <3 Du é bäst!

Tänkt vi ska tvätta idag, men återstår och se om där é ledigt.
Annars é det smått kris, hehe...

Imorgon ska jag ut till darten, ska bli kul att träffa Carina & Jonny igen. =)

Men vad sker ikväll då?
E smått rastlös..
E förvisso gravid, men tänker juh inte sluta leva för det! ;)

Tror bebis uppskattar att ví kommer hemifrån lite oxå. *s*

Det sägs juh det é en tös i magen?
Vad tror ni?

Kul att höra folks åsikter. =)

Namn har vi redan, men känner jag mig själv rätt lär jag ändra mig mååååånga
ggr till. *s*

Letar och letar efter ny lya, men utan resultat. :(
Någon som har nåt bra tips?

Måste bara notera att jag badade Månz igår...
Han stank konstigt, så han åkte ner i badkaret. Hehe...
Likna en dränkt råtta *s* Men ack en söt sådan. ;)
Än om han inte var så glad på mej, men duktig var han!

Usch tanken på skiljas från hnm, knäcker mig.
Men måste tänka på Liten. <3

Åhh min älskade lilla gnagster Månz <3

Nej, nog svammlat för stunden...
Uffe é och shoppar frukost, så ska slita mig från datorn. *s*

Ha en toppen fredag. Tack & Hej! :D



Ny blogg?!

Vill ha en ny "bloggadress"...

Men trist man ska behöva lämna denna, och alla arkiverade inlägg...

Kluven =/

Önska man kunde ändra sitt nick bara! ;)

Tävling!






Jag vill vinna ett presentkort värt 200 kr + fraktfritt från
 
Lajbansson leksaker,
 billigaste E-butiken med leksaker för barn.
 Tävlingen finns hos http://www.alltforforaldrar.se/tumadre/




*håller tummarna* =)


Lördag 5/9-09

Två veckor sen man fick det underbara beskedet, tänk vad fort tiden går ändå!

Och om 18dagar é det dax för inskrivning, längtar!

Liten du é så otroligt älskad & det bästa som hänt mig. <3

Kärleken é obeskrivlig!!!


v. 10 + 5

Vilket betyder jag gått in i vecka 11. =)
Helt ofattbart.
Går inte att beskriva i ord denna totala lyckan. <3
Visst frågar man sig om det é sant...
Men nog allt växer Liten där inne i magen.
H*n ser juh till att man känner av att man lever. *ler*

Haft stickningar & svidningar i magen, men det é tydligen helt ofarligt så måste
sluta oroa mig för det.. =/

Lättare sagt än gjort dock.

Men allt för Liten ska må bra!

E så spännande med allt som händer i kroppen, än om man riktigt inte nog förstått det ännu. *s*

Om 23 dagar ska vi på inskrivning, längtar nåt enormt.
Men söker nog allt lite bekräftelse.
Liten é verkligen efterlängtad, och den kärleken jag känner för detta lilla liv i magen går inte
att beskriva i ord.

Jag, bli MAMMA?! Det é juh bara det BÄSTA som kan hända i ens liv.
Helt underbart! =)

Börjat kolla lite efter ny lägenhet med, både här istan och utanför.
Känner det skulle vara passande som en ny start när Liten é på väg.
Får väl se om man får napp nånstans, *ler*
Hoppas på det ialf.

Var tvungen att surfa in på H&M & Ellos nyss, finns juh så otroligt mycket fina och söta små babykläder.
Ack vad jag längtar...
Men får snällt hålla tbx shoppinglustarna tills man ialf é i 6-7månaden. =)

Så lagom till mellandagsrean ;) hihih...

Nej, nu måste jag äta något sen hoppa in i duschen...
Ska ner & shoppa 60år present till Morbror Kenneth som ska ha fest på fredag.
Ska bli spännande och se släktens reaktioner.
Speciellt min kära mormors, en väldigt speciell dam så antingen lär man väl få veta man
lever eller så lär hon vara glad. =) hehe...
Vi é glada ialf, och Liten é älskad av många redan. <3

Ha en toppen dag.
Pappa Patrik, kom snart och hälsa på oss. ;)

Puss, Hej! <3