Minisemester! :D

Nu åker vi till DK i 4 dagar. :)

Träffa svärmor för första gången *s*

I DK ska vi hälsa på bekanta till Patrik´s familj & även gå på konfirmation.





Väskorna packade!  < - - - - - > Älsklingen samlar krafter! *s*




Nu åker vi! Ses på måndag! =) *vink*

Uppdatering!

Tappat motivationen att blogga, då så få kan plita några rader som kommentar. =/
Så i fortsättningen tänker jag enbart skriva för att rensa upp bland tankar och händelser och en rad för mina trogna läsare. Så det é så! *s*

Har hänt en massa sista veckorna kan jag tycka, ialf har tiden sprungit iväg!

Förra onsdagen bjöd älsklingen mig på bio & allt gott som hör till,
fredagen bar det av på dartcup i Eslöv. Himla trevligt folk.
Och jag spela riktigt bra, om jag får lov att skryta lite... =)
Patrik vann sin pool. Stolt flickvän. ;P
Festade till det här hemma efteråt med karln´s tre bröder
 & ett par töser och bror min, sen blidde det utgång. Kanske var lite vääääääl rund under fötterna, men smällar man får ta! *s*

Lördagen firades Daniel´s 30-års dag i Dösjebro, himla god mat & dryck
och partyglada människor. :D Tack än en gång Daniel & Eva. <3

Sön - Onsdag, spenderades mestadels i sängen.
Smärta i ryggen när jag svalde, kallsvettningar och en huvudvärk utöver det vanliga. =/

Hjälpt mamma en massa oxå. Men det gör jag med glädje för henne! <3

Sen en jäkla massa strul på ett plan, som totalt sänkt mig till botten.
Men ska nog se ljuset så småningom igen...
Försöker hålla mig någorlunda på ytan, tack vare en underbar familj,
pojkvän och få men nära vänner. <3

Denna helgen inleddes med en spelkväll igår afton, jag, bror, Patrik & Jonas
tog ett parti chicago.. som då jag såklart vann :P
Där emellan dök Sann upp :) och efter pokern blev det plump som Jonas tog hem.
Måste fuskat *fniss*

Vid 00-tiden följde vi Sann gumman hem, sen gick vi och tog en öl på Speakers
innan vi vände hemåt igen. :)

En lugn och bra kväll i underbart sällskap. Tack! Precis vad jag behövde. <3

Sen vad tusan jag gör uppe nu kan man juh undra *s*
Vaknade 06, var uppe och matade (o)djuren sen låg jag och vred och vände mig
en timme i sängen, innan jag gav upp och la mig framför tv:n istället och nu sitter jag här då!

Vad resten av dagen och kvällen har att erbjuda återstår att se.
Ni vet vart jag finns... o så...

Nu ska jag spela betapet! :D *vink*


JAG ÄLSKAR DEJ PATRIK! <3

Måndag, återigen!

Gud vad dagarna springer iväg.. Speciellt när det é helg! =/

I fredags roade jag mig med och tvätta 14 - 22, mindre skoj men ett illa måste!

Inväntade älsklingen vid 22 - 23tiden, men lite över 21 knackade på dörren och där stod en solbränd hunk i
solglasögon och ett stort leende på läpparna!
Gissa om man blev glad! ;) Så underbart att få hem min karl igen.
Fick ett jättefint 18k guldhalsband i present. *ler stoooort* <3 <3 <3
Resten av kvällen var lugn, Patrik åkte hem ett par timmar sen satt vi och pratade och mös långt ut på natten.... :D

Väckarklockan ringde tidigt i lördags, Patrik åkte och fixade vad han skulle...
Och när han kom tillbaka var han bara här 5min inom innan han skulle rusa till bussen för vidare färd mot Torp.
Bror min och jag, promenixade ner på torget och köpte en blomuppsättning till Bella
och sen vidare i affärerna och letade födelsedagspresent. :D
Efter en glass i solen, skiljdes vi åt och jag tog bussen ut till Torp.

Älsklingen spelade match, och efter den blev det partaj hos Bella! <3
En helt underbar kväll & massa trevligt folk! *s*

Söndagen kunde väl börjat bättre, turbulens på schemat... men allting går och lösa om man bara vill!

Gjorde makaronstuvning för första gången som söndagsmiddag, och pojkarna åt med god aptit! =)
Kvällen spenderades i soffan, hann plöja igenom tre filmer älsklingen och jag var och köpte på em!
ÄNTLIGEN fick jag min Krigarens Själ dvd, finns juh INGEN bättre film! =)))

Patrik har jobbat natt, och ligger nerbäddad i sängen.. ska avsluta här så han kan få sova i fred! ;)
Ska sätta mej i solen på balkongen, sen röja undan litt och ta en svalknade dusch!

På menyn står det kassler till middag. Bara så ni vet! ;P

Grattis på födelsedagen Mia! :D

Tack & Hej!

Bella 25år! <3

Idag fyller världens bästa BELLA år! ;)

Nu é du oxå närmre 30 än 20 gumman min! *fniss*

Tack för en underbar gårdag, det va riktigt skoj! :D



Älskar dig! <3