2 månader, 25/2 - 09




Patrik, du gör mitt hjärta fullt av glädje och värme.

Finare människa än dig får man leta efter.

Lyckliga jag som funnit dig.


Jag älskar dig!


Sofie <3



You rock my world gullefjun! ;)

Ny blogg! :)

Var ett tag sen jag uppdaterade min blogg: http://anniesliv.blogg.se/ så beslöt mig för starta en ny ihop om bättre motivation. Sen om det fungerar, återstår att se. :)

Måste juh tacka söta Sanna, som kom på mitt nya "alias". Älsk dej vännen min. <3

Hmmm... Vet knappt vart jag ska börja egentligen?!
Var som sagt ett tag sen. *s*

Åkte på influensan följt av bihålsinflammation och vätska under ögat m.m... vilket innebar sjukskrivning och många dryga timmar i sängläge. :( Men men...

Nu har man varit tillbaka på jobb lite mer än en vecka, och känner sig på topp och hoppas det förblir så.

E så tacksam för mina underbara vänner som finns där i vått och torrt, ni sätter verkligen guldkant på tillvaron.
Samt min Patrik, som gör mig väldigt lycklig, trygg, glad, för'älskad... listan kan göras lång! ;)
Älskar dig gubben, och tror på oss! <3


Måste kopiera in ett resultat som jag fick när jag gjorde ett test om hur många barn jag skulle ha.
(Som många vet sen länge, så é min barnlängtan enormt stark.)

Texten: 


Bullmamman

(38% av alla som gjort testet)Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!

Bullmamma vet jag inte direkt, hehe... Men 110% av mig själv ger jag till mina nära och kära ialf! <3

Saknar er mycket här över i DK, blir tyvärr inte så ofta man ses längre men tur nog finns internet och tele! :D

Har gullefjunet Sofie mittemot som tur é.. Och é glad för vi blivit så tighta vänner. :)
Dock har snorunge myglat till sig 4dagars ledighet och é i Sverige och gottar sig. Hihi...

Naee nu får det vara nog för denna gång minsann... ;)


Ha det gott. //Annie



<3