090917

Igår morse ringde kl.06.50, det var ju inte direkt igår om man säger så. *s*

Var dock inte så trött som jag trott, men trött var man ju. ;)

Blev en morgondusch, sen tog vi bussen... Uffe skulle till jobb samtidigt, så vi åkte samma buss. :)

Strax efter 08 var jag hos Jenny & töserna...
Och bara minuterna innan Jenny & Emmi skulle bege sig, vaknade Natalie.
Lite smålissen, men det tog inte många minuter efter mamma och syster åkt som där var ett leende på
läpparna igen.

La oss i sängen och mös, stora favoriten Pingu spelades i dvd:n.
Morgonen sprang iväg rätt fort och efter vi ätit frukost vid 10.30 begav vi oss ut,
med sikte på Wrangelskaparken.
Var nog där nästan 2 timmar, innan vi gick hem igen och mötte upp Jenny
sen blev det en fika på stan.
En riktig toppen dag.

Innan klockan var 20 på kvällen däcka jag i soffan. *s*
Vaknade lite efter 22 med en jäkla frossa och huvudvärk...

Sov lite sisådär under natten och mådde ännu sämre när jag vakna idag!
En hemsk huvudvärk, som satt på vänster sida och gick ner i örat och löpte ner i nacken....
Så varit sängläge hela dagen!
Vid 18 kom Uffe med mat till mig, och strax innan hade jag tagit två panodil...
Så sakta men säkert försvinner huvudvärken, inte riktigt på topp ännu men det går framåt. ;)

Imorgon ska jag till MVC och hämta papper inför inskrivningen, känner pirriet i magen!
Härligt härligt!

Hoppas på vara kry till lördagkväll då Jenny & Benny ska ha "Kryddparty"! =)

Annars inga större nyheter, trist nog många irritationsmomument just nu och
tankar som snurrar.
Men skam den som ger sig, gäller att kämpa på!

6dagar kvar, spännande!


Tack o Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli kul och se om du klarar ett barn.. om du knappt orkar passa ett barn hur ska det gå när du ska ha hela dagen.. du är ju alltid sjuk,, och gnäller om det mesta..

2009-09-19 | 11:33:46
Postat av: Ulf Nilsson

Det är nog ingen normal människa som skulle tveka på att Annie kan ta hand om ett barn. Finns ingen som älskar barn mer än hon. Att du skriver anonymt också gör det än mer patetiskt.

2009-09-19 | 13:25:52
Postat av: NoName

Vi alla vet vem den anonyma är, en patetisk människa som inte är lycklig med sitt eget liv och som vill att alla andra ska vara lika olyckliga som henne!!!!!

2009-09-19 | 14:40:04
Postat av: Sofie Alexandra

Min Annie kan klara av allt <3 Hon ær en av de mest underbara mænniskor jag kænner. Och barn? Ja, det tvekar jag inte på att hon ælskar och klarar av! Hon kommer bli en fantastisk mor! <3 Alla har våra upp och ner gångar men det gør en bara starkare!! Jag saknar och ælskar dig Annie. Du kommer bli en toppen mor, det vet jag :) <3<3 kærlighed <3<3

2009-09-20 | 14:15:41
URL: http://sofiealexandra.blogg.se/
Postat av: carina

Asså viken sjuk människa. Du kommer bli en underbar och en riktigt super mamma. barnet kommer ha det så bra man bara kan. puss till dej min underbara fina vän

2009-09-21 | 01:29:51
Postat av: S A N N A

Min finaste Annie! =) Imorgon är det dax, hihi.



svar; awe :) Jag väckte inte han med vilje :P haha! Jag pratar med digpå msn :D hihi pussar :D <3

2009-09-21 | 12:35:07
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresa / Tumadre

GRATTIS ! Jag skulle behöva att du mejlar mig så att du kan få ditt pris som du vann i en bloggtävling ;-) Presentkort värde 200:- hos Lajbansson.se !

2009-10-01 | 21:47:18
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: