Yeah!

Vilken bra start på dagen ;)

Tack snälla söta underbara storebror <3 Du é bäst!

Tänkt vi ska tvätta idag, men återstår och se om där é ledigt.
Annars é det smått kris, hehe...

Imorgon ska jag ut till darten, ska bli kul att träffa Carina & Jonny igen. =)

Men vad sker ikväll då?
E smått rastlös..
E förvisso gravid, men tänker juh inte sluta leva för det! ;)

Tror bebis uppskattar att ví kommer hemifrån lite oxå. *s*

Det sägs juh det é en tös i magen?
Vad tror ni?

Kul att höra folks åsikter. =)

Namn har vi redan, men känner jag mig själv rätt lär jag ändra mig mååååånga
ggr till. *s*

Letar och letar efter ny lya, men utan resultat. :(
Någon som har nåt bra tips?

Måste bara notera att jag badade Månz igår...
Han stank konstigt, så han åkte ner i badkaret. Hehe...
Likna en dränkt råtta *s* Men ack en söt sådan. ;)
Än om han inte var så glad på mej, men duktig var han!

Usch tanken på skiljas från hnm, knäcker mig.
Men måste tänka på Liten. <3

Åhh min älskade lilla gnagster Månz <3

Nej, nog svammlat för stunden...
Uffe é och shoppar frukost, så ska slita mig från datorn. *s*

Ha en toppen fredag. Tack & Hej! :D



Kommentarer
Postat av: Therese

Varför skiljas från katten??? kan funka super bra när liten kommer man får nästan pröva och se

2009-09-11 | 21:46:35
Postat av: hmm

ja typisk folk gör av med djuren för de får en unge..

2009-09-13 | 00:16:48
Postat av: Ebba

Vet man inte hela historian så ska man hålla käft!

Tror ni verkligen att man gör av med en katt bara för att man får barn?

Det finns andra bakomliggande orsaker, men skit i det.

Var snabba med att dömma folk ist!

Annie Bunny <3

2009-09-13 | 12:31:25
Postat av: Annie

Anonym: En unge? Ett barn é ens eget kött och blod, och den högsta lyckan man kan uppleva i livet. Men uppenbarligen har du ingen erfarenhet av det.

Och jag skulle aldrig göra nåt som skulle skada mina katter, utan löser det till det bästa för oss alla. Så spy inte galla, om nåt du inte vet något om!!! //Annie

2009-09-13 | 12:37:15
Postat av: carina

Hej vännen !! Asså vissa folk äe sjuka fattar inte varför dom säger så när dem inte vet något.Ja det var tråkigt att det inte blev nån dart vi ville ju oxå träffa dej. Men vi får ses snart vännen. Kramar i massor till dej från mej

2009-09-15 | 08:34:39
Postat av: Patrik

Den som inte förstår varör man är tvungen att göra av sig med husdjur, ska inte yttra sig...

2009-09-16 | 21:56:50
Postat av: 100% sanning

Bra sagt : ja typisk folk gör av med djuren för de får en unge. Ebba vilken sten kröp du upp från ? ja folk gör av med djuren för en unges skull.

Sen kan ju Patrik kolla upp nogrannare om vem som e far till barnet? För söta annie är inte så oskyldig som hon tror.. Vet en av mina vänner som varit där typ före , mellan och efter Patrik. Synd om han ska betala till en (UNGE) som inte är hans. Annie kan ju själv berätta för Patrik vem som hon har strulat runt med. Sen har ju Patriks moder betalat pengar tror det var för foto på barnet som kanske inte ens är hennes sons. Bra jobbat.



Och varför måste göra av med djuret ??

2010-01-05 | 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: