13 juni...

Ett datum jag önskar kunde stryckas i almanackan!!! :S
Kring denna dagen, rivs ett djupt rotat sår i själen till liv igen...
Alla känslor kring våran ICKE relation, bidrar till tankar i överflöd.
Varför????????????????????????????????????????????????
Ditt sätt att behandla mig, kom till gränsen där jag fick nog.
Så jag backa, för undvika bli mer sårad än vad jag redan é.
Det har nu gått 4år! F Y R A Å R ???
Ett julkort fick jag för 1½år sen? Ett julkort? Efter 2½år?
Det kan du stoppa upp där solen inte lyser!

E det allt du kan åstadkomma, och du som ska kallas min P A P P A ?
Mitt eget kött och blod!
Tack, men nej tack.
Min bild av en förälder, é en person som stöttar en i vått & torrt och FINNS där för en.
Men du?!

Nej, du sitter på ditt "ideal" hur din son/dotter ska vara!
Men tyvärr jag kan inte vara din son, jag é din DOTTER!
Dock vill jag inte längre kallas för det, för du förtjänar inte att ha någon "dotter"!
I dina ögon é jag en misslyckad individ som inte lever och lär som din son!
Tyvärr!

Jag é JAG, en egen individ, som inte vill jämnföras med min s.k bror!
Jag vill skapa min egen väg här i livet, på gott och ont.
Misstag har gjort, och fler lär jag säkert hinna med!
Men vadå?! INGEN é perfekt! Och absolut inte jag.
Varför inte bara acceptera och respektera mig???
Fy fan för dig alltså!!!

Dessa jävla tårar som rinner ner längs mina kinder, é inte för DIG det é för jag
é mänsklig och har känslor, till skillnad för dig!

Nej du, Lennart Olsson.. Annika Nyberg é inte din dotter.
Så plocka du ner alla foto, och skicka dom till min MAMMA som ALLTID funnits
där för mig, OAVSETT hur jäkligt liv själv hon haft.
Det é det som kallas kärlek, äkta sådan!!!

Jag älskar dig M A M M A ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra du känner så , jag har samma önskan och samma behov som du har . Jag önskar samma sak... Bara att vara för min ena föräldrer ! du ska tacka dig själv för du kan stå upp för dig själv och inte låta känslor styra !!! sköt om dig !

2009-06-17 | 13:27:26
Postat av: catrine

Du är inte bara mänsklig... DU ÄR FANTASTISKA UNDERBARA ANNIE!!! Massa kramar och en puss på snudan

2009-06-19 | 11:15:05
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: