Resumé...

Uppdatering av bloggen, har halkat efter litt.

Men om man ska "skylla från sig"...
Så låg jag pall i feber, förkylning, hosta & allt som hör till i ca 10dagar fram till i torsdags. :(
Snacka om bli utmattad totalt.
Men nu verkar bacillerna dött ut, så nu é det bara energin som ska komma tebax så é man någorlunda människa igen. *s*

Bror & jag åkte ut till Bella i lördags, för vidare transportera oss till Henke & lite fest.
Fullt ös i "lekstugan". =)
Det spelade Wii, Dart & fröken Hansson lurade upp mig i studsmattan!
Det lär juh aldrig hända igen. ;) Fina BLÅMÄRKE! =/ hehe...

Runt midnatt bar det in till stan, första stoppet blev på Akro där man träffa en hel del godingar, för sen
yra vidare till Oliver´s och avsluta med efterfest hos Mats. =)
En lyckad kväll!

Dagarna så här efter, har spenderats på hemmaplan... städat och lite så...
Brorsan ligger sjuk, den stackaren.

Hoppas han blir kry till helgen, för då é det en massa skoj inplanerat. =)

Imorgon ska jag till AF, sen ut en sväng till mammsen.. och på torsdag förhoppningsvis träffa Nicole!
Evigheter sen, och gudmor Annie ska gratta 7-ÅRINGEN i efterskott.. jisses vad tiden går!

Annars inga större bravader, undrar hur vissa personer é funtade...
Inga namn nämnda, men tycker att é man vuxen ska man oxå kunna betee sig så.
Men men...

Sen i en annan  situation, kanske jag inte har "rätten" till att reagera och tycka och tänka,
men jag é inte mer än människa.

Nog  svammlat för ikväll, hälla upp ett nytt glas cola & bläddra bland kanalerna på tv:n.


TACK & HEJ...!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jisses, är nicole redan 7? Var har tiden tagit vägen?

2009-08-12 | 13:11:27
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: