12 timmar framför datorn...

Börjar bli lite trött i ögonen ;P
Många timmar framför skärmen... Spelat, laddat upp en massa foto, pratat med godingar på MSN, drömt mig bort på resbolagssidor m.m...

Har varit utanför dörren hela 5min idag, när jag gick till statoil och handla.
En styck äcklig lasagne blev det till middag =/ men men...

Josefin & Mimmi undrade om  jag ville med ut i Köpenhamn ikväll, men fick trist nog tacka nej. :(
Patrik har varit i HBG och roat sig... så vitt jag vet ialf.. hehe..
Varit väldigt tyst från han ikväll! =/ *saknar*

5 dagar kvar...

Ska stänga ner nu och försöka sova.
Känns som det é på tiden. *s*

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tænka sig att du satt uppe såååå længe gumman. Synd du inte kunde vara med mig och se DiZel i Landskrona :( Men vi tar IGEN det den 24:E april ;D Tack før i fredags :P

2009-03-08 | 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: