" Duuu kan börja springa... "

Tänk vad ett par få ord kan etsa sig fast i huvudet. *s*

Nog en märklig rubrik i mångas ögon, men känner man till historian bakom så kan man inte annat än le.
Blir lite galna upptåg på jobb då och då, men jag tar vara på ögonblicken så länge de varar!!!

Det sägs juh, att förr eller senare visar det sig om saker och ting é menat att vara eller ej...

Har många tankar och idéer som cirkulerar där uppe,
 ska bara försöka förverkliga de oxå,
 men får nog drömma ett tag till innan det é möjligt... Men tids nog så!

Nu ska jag krypa ner & se film.. Blir nog Australia eller Changeling...

Saknar er, mina nära & kära. <3

Natti !




Kommentarer
Postat av: sanna

hehe ;D ja jag fattar inte rubriken :P men ja som du skriver, man måste nog höra hela historien ;) puss på dig sötsak

2009-03-05 | 18:17:21
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: