Katter till salu!

KABOOOOOOOOOOOOOOOM!

Öppnar ögonen, och ner kommer Maya flygande från vägghyllan och sekunderna innan
har hon lyckats välta tre av mina champagne glas i golvet! *grrrr*
05.10 på morgonen!

Så det é bara till att asa sig upp och sätta igång och dammsuga. Lagom road! *suck*
Smidig som ett kylskåp vill jag påstå Maya é =/
Mina fina glas jag fick av Collan i julklapp! :(

Och timmarna senare upptäckte jag Lilloz uppe på hyllan oxå,
 så nu får glasen stå i skåpet istället!!!

Odjuuuur, busebarnen... Tror jag fått dom för mina synders skull! ;P hehe...

Kommentarer
Postat av: sanna

det är hräligt att höra att inte bara max förstör ;)

2009-03-26 | 20:44:14
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: