Tebax...

På hemmaplan!

Känns overkligt att man é hemma för gott och inte bara över helgen.
Men verkligheten kommer troligen ifatt en på måndag, när de flesta kilar iväg på jobb och jag ska ta
de tunga stegen till arbetsförmedlingen och skriva in mig på nytt. *suck*
Men inget ont som inte för nåt gott med sig? Eller?
Hoppas kan man juh!
Saknar min Fiffi ialf! <3

Men var  helt underbart att träffa katterna & bror min igår, och inatt efter jobb kom min älskling. :D
Så just nu kan jag juh inte klaga ialf. *s*
Dock ej blivit så många timmars sömn inatt, é dunderförkyld så får ingen luft när jag ligger ner... Wojne wojne!
Så Patrik ligger & snarkar gott i sängen, och här sitter jag. :)
Men har trevligt sällskap av Cattie på MSN, hoppas vi ses på lördag! Och Jenny .W., och dej oxå såklart! <3

Ikväll é det tänkt poker, men sammanslutningen verkar ente den bästa. =/
Så får se vad som sker...
Kanske åker ut till busan Eva på grille istället och träffar folket där & godingen Bella... We will see. :)
Får juh om inget annat träffa Bellz imorgon,
kan inte förstå det é 5månader sen sist vi sågs. Det é tomt utan dej & sessan.

Och nu när man é istan igen hoppas jag på kunna träffa sötnötarna
 Maritha, Ankan, Sanna & Jenny inom kort oxå! <3

Nu ska jag ta en dejt med näsdukspaketet, sen blir det troligen en sväng till mamms.

Ha det gott tills vi ses igen! *vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: