Torsdag...

Sitter och spelar på www.betapet.se i brist på annat, men det é inte min kväll har jag konstaterat.

Humöret vacklar lite upp och ner. Kan inte riktigt sätta fingret på, varför?!

Älsklingen sover hos sin mamms inatt, sen imorgon flyger de till Lanzarote.
Så 8 dagar får jag ha abstinens efter min karl! *baaah*

Har inga direkta planer ihelgen, é bjuden på fest ute på lannet men jag vill juh gärna sova HEMMA
så dilemmat é hur man tar sig till stan på natten...
Får väl se vad som händer och sker.

Annars får jag väl sitta här och trada! *s*

Saknar min tid i DK faktiskt, än om här é mycket hemma som betyder allt och lite till så hade jag det bra däröver
och byggde upp en himla fin vänskap med Fiffi. <3
Tur du kommer hem i påsk ialf!!!

Nu ska jag minsann värma pizzanslizen som blev över från middagen, jäkla bra tid att äta på
men ikväll kan det kvitta!

Tack & Heeeeej!

Kommentarer
Postat av: sanna

Dessa 8 dagarna kommer flyga förbi :) Roa dig! Hihi :) Ja lite beroende är jag allt, haha. www.photofunia.com tror jag sidan hette :P

2009-03-27 | 10:07:52
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: fiffibuz

Jeg savner dig og skat <3 Elsker dig !

2009-03-27 | 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: