Vår i luften...

Nyss varit ute en sväng med bror min! :)

Promenixade ut till ÖB, utanför lastzonen möttes vi av en glad Sanna som omfamnade en
med en stooor kram.
Helt underbart man kan må av så goda vänner. Har juh ente setts på länge.
Så det var dejligt och träffa på stumpan! ;)

Gick inom McD på hemvägen & köpte chesseburgers. *mums*
Satt där det skulle...

Igår var jag ute hos Zandra i Svalöv på fest.
Blev en hel del folk. :) Firade Råttan´s födelsedag. *s*
Sjöngs en massa singstar och framåt småtimmarna åkte speltärningarna fram
och folket utmande varandra i olika "grenar". ;P
Själv åkte jag hem vid 01.15 tiden... en helt lagom & skojsig kväll! :)

Ikväll vet jag ente redit vad som händer, sugen på träffa Annika & Jonna,
men får se hur det blir med den saken.

Ska ialf gå och laga middag nu, uppdaterar med recept senare.

*vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: