Vårväder...

Kan juh inte klaga när man vaknar upp till skinande sol. *s*

Var ute på promenix med Annika igår kväll, var riktigt skönt det oxå.
Måste skärpa till mig, och försöka ialf komma ut på långpromenad 3ggr i veckan!

Ska ut i solen med Jenny & Natalie idag ialf, saknat mina töser enormt mycket så det ska bli himla mys.
Lutar åt en fika på stan oxå! =)

Måste upp om Lidl ialf och handla till brorsan. Latmask ;P Tur du har en så snäll syster. *s*

Hoppas du hade en riktigt toppen kväll igår Fiffi! :D Du får se till o komma hem en helg snart. <3


Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fin dag! :) //Annie


Kommentarer
Postat av: Angelica

Överdragen i soffan? Det är 4st filtar som vi har köpt på ikea, hur lätt som helst att förändra soffan o tvätta dem ;o) Tror dom kostar 29kr stycket..

2009-03-21 | 16:57:01
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: fiffibuZ

Tack før din kommentar i min blogg. Saknar dig också gumman, ingen tvekan om saken! Det var en toppen aften igår, drack Hot N' Sweet shotar och drack massa øl, digga ordentligt genom hela koncerten! Riktigt nice! Med sællskap, du vet vem :D Pozz <3

2009-03-22 | 09:39:37
URL: http://fiffibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: