8 maj - 2009

Har varit extremt dålig på uppdatera... =/
Och när jag väl haft lusten, så tänker jag: "Ska jag skriva om två veckor, så kan jag skriva en roman"... *s*
Så det får bli en snabb version idag... =)

Danmarksresan var lugn & skön, aldrig fel att komma hemifrån lite.
Förra veckan bestod av middag hos svärmor, samt utgång, poker & pilkastning hos Marcus & Ida, inflyttningsfest
hos Mats.. och söndags middag hos mammsen. Och mycket mycket mera! ;)

I måndags roade jag mig med att rensa gaderober, mindre skoj... men välbehövligt! Mycket skit kvar ännu dock! =/

Men iochmed älsklingen & jag letar lägenhet, det ni! =))))))))))))))))))) Så vill jag få det gjort! =)
Längtar sååå tills flyttlasset går! *ler*

Sen på kvällen åkte jag ut till Bella & Neah, då "frun" i huset skulle jobba tidigt på tisdagen och sessan var sjuk, fick Nanny Annie rycka ut! ;)

Neah & jag hade en supermysig dag, trots regn och rusk utanför fönsterna. *s*

Onsdagen bestod av städning... och nya gardiner kom upp i köket! =)

Igår var det inbokat att passa Linda´s barn. Lite smånervöst då man aldrig träffat de tidigare, men ack så goa ungar! Precis som deras mamma! ;)
Fick ordnat födelsedagspresent till en madam som fyller stort inom det närmsta oxå! :D Det ska juh firas med pompa och ståt! *s*

Efter jag skiljt åt med Linda & barnen, gick jag & köpte födelsedagspresent till min
älskade Jenny. <3
Sedan styrde jag nosen mot Teija´s där det åts kakor & tårta för fira damen i ära! *s*
Natalie var det full rulle på i vanlig ordning *s* Och mamma´s present skulle givetvis hon öppna och använda. Så tjusig så ;) I alldeles för stora kläder! ;P

En liten loppa som envisats om att säga "Inna" istället för Annie, gav med sig långt om länge och nu é nog
Inna ett minne blått. *s* Hjärtegullet! =)

Imorse ringde klockan i ottan kändes det som... =/ Tvätta på schemat... bah.. Men ett illa måste tyvärr!
Så väntar på första maskinen ska bli färdig, så nästa kan börja rulla...
Vad resten av dagen erbjuder återstår att se...
Har ialf middagsplaner, så måste ner på City gross och handla ingredienser. =)

Imorgon ska gubben spela sin sista, själv stannar jag hemma och håller tummen! *s*

Vad ska NI göra ihelgen? ;)


Tack & Heeeej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Jag har blivit bjuden på leksaksparty i La men vet inte om jag ska dit. Har inte råd med bensinen men det hade vatt kul. Kul att ni letar lägenhet :o) Hoppas ni hittar nåt snart :o)

2009-05-09 | 12:16:25
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: