Fairytale!

Den låten har verkligen etsatt sig fast i mitt huvud. *s*
Har väl lyssnat på den sisådär 10ggr, men sen spelar Uffe den inne hos sig tillika
så antalet ökar. :)
Men bra é den! Härligt stuk på musiken.

Lägenhetsletande fortsätter, inget napp ännu. :(
Längtan é enorm efter få VÅRT hem, som vi kan "bygga upp tillsamman"! *ler*

E lite i valet och kvalet ang. en lägenhet, där é ingen balkong som jag gärna vill ha, både för min egen skull
men speciellt för katternas! Annars skulle den nog passa oss fint, EFTER hyresvärden renoverat den!
Aja, får väl se vad som é menat att vara.

I lördags firades Jenny´s 35-års dag! :D En jättetrevlig kväll!
Tack än en gång hjärtat. <3

Någon som står mig väldigt nära, vill inte nämna namn för din skull...
Sitter i en svår situation, och jag önskar så jag kunde ta över i ditt ställe!
Men du vet jag finns bakom dig, i alla väder! Natt som dag.
Vår vänskap é guldvärd, och jag gör allt för dig! <3

Annars... Hmm, väntar ÄNNU på blanketten från DK som a-kassan saknar för betala ut pengar till mig.
Ringde dit idag, men kontoret var stängt, och fick återkomma på fredag. *grrrrr*
Detta börjar bli olidligt. 9 veckor utan pengar...
Och jag avskyr att inte vara självständig. :(
Men é evigt tacksam för Patrik, som finns hos mig i vått och torrt! <3

Uffe, du é oxå en klippa! <3

Naee, ska gå och knapra panodil... "Huvudvärks-väder", trist till tusan...

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ordnar sig nog med tiden, gumman..! Saknar dig !

2009-05-19 | 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: