Oh boy, vilket vackert väder!

Imorse vaknade man på gott humör, gjorde mig i ordning sen promenixade jag & handlade frukost
till mig och grabbarna. =)
När vi ätit gott ute på balkongen, fick jag med mig grabbzen ut på en lång promenad. *s*
Passerade stan, gick inom slottet och kikade där vi även sprang på sötnosen Sanna,
 ner vid havet, genom granet och en paus på Don Pedro för släcka törsten! =)
När vi var hemma igen, marinerade jag köttet till middagen sen blev det ett par softa timmar!
Var en sväng på hemköp med Uffe medans älsklingen sov, sen var det dax för go mat & mys i soffan! ;)
Har spenderat ett par timmar framför tv:n nu, Månz & Lilloz ligger i sängen och sover gott och
Maya ligger på tv:n och snarkar. <3 Ska strax gå och lägga mig i äslklingens famn igen. *mys*
Skulle bara tömma kameran, och plita ett par rader. Blivit en hel del foto idag! =)

Hoppas ni haft en bra dag!

*vink*





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: